Fredag - Dalby & vänner <3

2009-10-17 @ 14:42:25

Hejsan!

I dag har det faktiskt varit en bra dag trotts en Samuel fri fredag.
Jag vaknade vid tio och kände mig utvilad, det var länge sedan man gjorde det
sedan mina sömnproblem började pga arbetslösheten
Men hoppas turen är på min sida snart som min morbror sa i dag på Facebook

Jag har kollat på en massa klipp på Youtube om smink från xsparkage
Hon är skit bra och gör jättefina och coola sminkningar
Gillar hennes regnbågsminkning och hon är jätte duktig
Jag tipsade Emma om det och hon älskade det med
Något vi har gemensamt nu
Jag vill också kunna sminka så bra, och ha så bra smink, men nu är det tyvärr inte så
Man kanske ska börja lära sig lite av det? Så man är bra på något mer än bara en sak eller två

Jag städade undan lite på mitt rum och tittade på fler klipp från xsparkage på Youtube
Sen blev det en dusch, mer klipp och renbäddning av sängen
Fick även gå ner till affären och köpa balsam eftersom den var slut så klart
Jag upptäckte efter duschen att jag bara hade lagt linserna i etuiet utan vätska
Smart Jessica smart! Men nu när jag tänker efter så skulle jag bara lägga dem där tillfälligt
under tiden som jag gjorde något annat och glömde helt enkelt ta vätskan i

Men iaf, vid lite efter fyra fixade jag mig
Det vill säga kamma håret, klä på mig, sätta i linserna och sminka mig

Sen blev det att jag tog bussen till Dalby och jag passade på att ladda på mitt busskort
Så jag kan resa till ställen utan att behöva gå eller be om att bli körd

Bussen var lite sen men bara fem minuter sen, Emma och Elias kom dit och sedan Amalia
Vi gick in och beställde vars en pizza, och alla pizzorna kom utom min :O
Efter tio minuter gick jag och frågade vart den tog vägen
Och det visade sig att dom hade lagt den i en kartong för dom trodde att jag skulle hämta den
Men men, jag fick den iaf och åt upp hela. Ja, dock inte alla kanter men det är fyllningen som
är det viktigaste ju :P

Sen gick vi till hemköp och köpte något till filmen
Vi gick hem och såg på Idol 2009 och sen tog vi vaniljglass och kladdmuffins
Skit gott, Emma bakar goda kladdmuffins. Hon och Kami är dom bästa kladdmuffinsbakarna
jag vet :D Super goda är dom :)

Efter det så såg vi på en film, tyvärr så blev det en typisk tjejfilm, men det fick Elias leva med
Då den filmen vi bestämde först sket sig, och vi fick välja en annan
Vi såg på 13 snart 30

Jag slog även en pling till Samuel och han mådde bra
Det blir jag glad över att höra, blir alltid glad när jag hör att han mår bra, så klart
Vem blir inte glad när en älskling mår bra? Nä, just det ingen! <3

Jag fick ta 01:31 bussen vilket blev jävligt sent, men va fan, inget som skadade mig
Det var en jävla massa fulla typer på bussen och de som satt runt mig
snackade om hur katter dog osv, jag bara WTF! Vad är det roliga med en katt i en mixer? :O
Sjuka jävlar :O SJUKA JÄVLAR! :O Och katter som blir knullade till döds!?
SJUKT SÄGER JAG BARA, SJUUUUUKT! :O
Men Emma och Elias gick inte hem förens dom såg att jag kom på bussen, skit snällt av dom
Verkligen jätte snällt <3

När jag väl kom till Lund och Botulfsplatsen så var det 20 minuter tills min buss kom
Jag blev hungrig så det blev en Cheesehamburgare på McDonalds
Och jag säger bara, stackars dom som får stå mitt i natten och stå ut med beställningar från
fulla och dryga människor, speciellt tonåringar som bara super bort sin skalle varje helg
och skiter i skolan till exempel

Jaja, vid tre kom jag hem till en renbäddad säng och rena sovkläder
Tack för en trevlig fredag, Emma, Elias & Amalia <3
Tack för att ni räddade min fredag, tack <3

Ha det så bra <3
Emmica


Amalia


Elias


Detta är Bayer :P


Fina jag :P


Nattamaud! <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback