Torsdag

2009-11-27 @ 12:59:07

Hejsan!

I dag har det inte heller hänt så mycket
Jag vaknade vid halv nio och vilade i en kvart
Sen drog jag ner till tandläkaren och detta var sista gången innan jag måste betala :(
Men men, får väl se till och hålla mina tänder friska och fina då, så jag slipper gå på mer än kontrollerna :P

Efter det så gick jag hem och sov lite till, vilket var bra, det behövde jag verkligen ^^
Sen så åt jag frukost och sen bar det ner till ungdomsmottagningen och sen till apoteket för att ta ut fler p-piller

Väl hemma så satt man en del vid datorn, jag lagade lite mat tillsammans med mamma
Bråkade med mamma
Och sen snackade jag i tre timmar på Skype med Samuel
Det var härligt, att ha det i bakgrunden och ville man säga något så gjorde man det liksom ^^
Härligt härligt <3

Sen blev det lite vänner och spel

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback