Tisdag

2009-11-17 @ 23:46:48

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket heller
Somnade sjukt sent och vaknade runt tolv-ett
Jag gick ner och köpte två bullar och 8 skivor från Scans nya påläggs serie från de 20 kronorna från Farmor :D
Efter det så skulle jag gått till Jesper, men när jag väl var på väg dit så skulle han göra annat
Och sen när han var klar så blev det inget, för hans mamma var trött och han med så han kunde inte komma hem till mig
Men jag åt iaf mina nudlar och gav ett paket till syrran för att hon var hungrig och kunde inte se henne gå hungrig
Men iaf, det blev ner till affären med Jesper och handla Cola och han rån XD
Sen så blev det House och jag såg även på Andra Avenyn
Jag pratade även med Samuel lite i telefon och på msn

I morgon bär det av till Staffanstorp frivilligt på nästan 20 månader
Ska hem till Alex och se på film, dricka te/kaffe och gå ut och gå och umgås i ren allmänhet
Ska bli mycket mycket trevligt, film och godis och trevligt sällskap
Kan det bli bättre? :D

Saknar min Samuel <3 Älskar dig <3

Och Grattis till Kami som blir 19 år i dag <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback