Tisdag & Onsdag - FÖRKYLD!

2009-11-04 @ 18:51:27

Hejsan!

Nu tänkte jag sammanfatta de två kommande dagarna snabbt och kort.

Tisdag:
I går var det ganska lugnt på jobbet, dock hostade jag lite pga min förkylning
Efter jobbet så skulle jag gå och se om jag kunde fixa att reservera biljetter till New Moon
Men jag kunde inte vänta så jag gick mot bussen
Jag åkte till Nova Lund och satte mig där Team Ola skulle sjunga och läste på lite jobbpapper
eftersom jag inte blev förhörd i dag utan det blir i morgon
Sen så kom dom och sjöng två låtar och sen blev det autografer och sånt
Och det var jobbigt men det var kul :)
Sen gick jag hem och åt och tog det allmänt lugnt
Pratade lite med Samuel och läste på till jobbet


Ola & Jag <3
Suddig men iaf >.<


Sharon, Ola & Jag <3
Träffade henne där och vi tog foto med hennes kamera :D
Tack Sharon :D

© Jessica Berggren

Onsdag:
I dag var min förkylning värre men jag kom till jobbet i tid :)
Men jag gick till jobbet och jobbade och vid två hade jag rast och åt lite av min mat
Efter jobbet så gick jag till bion och kollade men dom hade inte öppet än
Vid kvart över fem så gick jag in, men dom hade inte fått in den infon i datorn än
Så det sket sig, sen blev det inget spel så jag åkte hem
Nu är jag hemma och skriver här
Får se om jag orkat äta något pga min förkylning men jag ska iaf dricka så jag inte blir uttorkad eller får vätskebrist
Är sjukt stressad
Vet ej om jag ska till Laserdome i morgon för Samuel är sjuk
Jag ska till Eslöv på arbetsinterljuv på Empezia
Jag har det sjukt stressigt med biljetterna till New Moon :O
Hoppas hoppas hoppas!
Ska kanske ringa Samuel sen

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback