Måndag igen :(

2009-11-30 @ 21:40:35

Hejsan!

Jag orkar verkligen inte blogga i dag egentligen för jag mår SKIT
Men jag kan kort sammanfatta att jag har varit på Berga nästan hela dagen och träffat massa vänner <3
Och jag gjorde frukost till Samuel
Vi åt den äckliga rätten Chili Con Carne i skolan >.<
Men jag satt iaf lite på datorn och fick underhålla mig
Satt även i biblan med André och läste lite Manga
Men hann inte så långt då jag valde och halvsova lite
Sen blev det hem och hej då-kyssen från Samuel var härlig men det gjorde ont efteråt
För all den tryggheten försvann då jag visste att jag inte fick känna av den förens om några dagar :(
Sen blev det hem och sen till Nova Lund snabbt och träffa Simon och Fredrik
Lite kul tripp, sen hem och äta och dega ännu mer
Mår verkligen inte bra asså :(
Samuel är verkligen ett STORT stöd för mig just nu <3

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback