Fredag - jobba natt

2009-11-07 @ 18:44:01

Hejsan!

Fredagen började med att jag sov länge, till tolv -halv ett pga min hals och mitt nattpass på jobbet i dag
Jag satt lite vid datorn, renbäddade sängen och väntade på Samuel
Han blev lite sen men han kom vid ca halv tre, istället för ett
Men han kom iaf och det är jag glad över

Vi mös en del och jag blev lite sur när han somnade
Jag hade gått upp och satte mig lite vid datorn och då hade han somnat
Jag blev arg gör att han inte tänkte på att jag skulle jobba i natt och sen att han skulle hem i mon vid fem
Jag fick upp honom och vi gick ner och köpte lite korv till pommes frites som mamma hade gjort eller syrran egentligen
Jag köpte gräddfil och dippa till de chips och päronsodan han hade köpt
Han kan mig :) Päron är favoritfrukt och gillar BBQ <3 Tack Samuel <3
Vi åt och sen kollade vi på lite på vänner och mös, hur mysigt som helst. Ville att det aldrig skulle ta slut
Var så för alltid, bara han och jag och mysa
Sen så såg vi på en film från 1995 som heter Showgirls, vi såg inte de sista 30 minuterarna för jag var tvungen att gå till jobbet
Jag på att jag hade glömt min börs när jag kom ner och ut utanför porten
Jag bad Samuel springa upp fort som fan efter den, vilket han gjorde
Jag gick mot busshållplatsen och Samuel kom efter men han hade inte hittat börsen
Men syrrans killes kusin fixade så att jag kunde få åka gratis vilket var snällt
för jag skulle ändå rolla hem så hem kvittade liksom hem
Jag fick inte ge Samuel en god natt puss eftersom Samuel inte hann tillbaka
Vilket gjorde mig ledsen, men jag fick iaf träffa honom när jag kom hem

Det var ganska jobbigt på jobbet med en massa fulla människor och jag mådde verkligen inte bra
Verkligen inte, men jag tog iaf och drack lite vatten på rasten och smsade lite
Vid tre så sa Yessie att jag kunde gå hem eftersom jag egentligen är sjuk
Men jag ville inte först för att jag ville ha pengarna, men jag gick hem för jag saknade Samuel
Och sen för att jag ville vila upp mig lite tills nästa nattpass

Jag rollade hem och det var ganska jobbigt men att Samuel låg hemma och sov i min säng drev mig framåt
Jag var fast besluten att komma hem och få sova bredvid hans sida
Så när jag kom hem tog jag av mig min skjorta och hängde den på toaletten och fixade mig
Men innan jag gjorde detta skulle jag kolla om dörren var låst till mitt rum
så jag visste om jag skulle hämta min hemnyckel och öppna (funkar och öppna min rumsdörr med den med)
Och då såg jag att Samuel hade skrivigt världens gulligaste lapp och satt i dörren
Det värmde efter den nattens jobb och rollande hem
Sen så pussade jag honom och sen så somnade jag efter allt jävla hostande >.<
Det var mysigt och få sova efter det

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback