Tisdag

2009-12-16 @ 13:07:20

Hejsan!

Kort kort inlägg i dag, för jag mår inte alls bra

Vaknade vid halv två för jag somnade inte förens vid fem
Vid fyra åkte jag till morfar och pratade lite med honom och gav han ett julkort som jag hade gjort
Sen gick jag till min moster och hennes familj och lämnade en annan sak och åt lite
Sen så fuckade sig min mobil och jag trodde jag behövde lämna in den, men den funkade igen senare på kvällen
Sen såg jag på Andra Avenyn och sen pratade jag lite med Samuel, sen skulle han göra något och ringd upp senare
Jag beställde även min kalender :D Wiie, snart är den på väg
Kmr säkert bli något fel men det är bara att stryka över och skriva om, även om jag kommer störa mig skit
mycket på det :P

Sen blev det lite prat med Oliver innan han skulle sova
Och innan jag sov så blev det ett nytt och efterlängtat avsnitt av "Vårt Bröllop I Era Händer"
och sen ett avsnitt av "Kniven Mot Strupen"

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback