Tisdag - två dagar kvar till julafton <3

2009-12-23 @ 02:49:23
Hejsan!

I dag vaknade jag och Samuel runt åtta och drog oss i ca 45 minuter till en timme
Vid nio gjorde jag en macka till Samuel och gav honom något och dricka
Sen var det borsta gaddarna för honom då han skulle till tandläkaren
Sen så var det och följa honom till bussen och sa hej då

Jag gick hem igen och smsade lite med Emma och Kikael
Kikael skulle komma hem till mig och lämna pengar, jag pallade inte åka ner till stan och frysa >.<
Jag gick och lade mig igen och sov i ca två timmar

Sen vaknade jag och satt lite vid datorn, jag såg på Riverside och fixade facebook och bdb
Kikael kom även en liten stund och jag och han såg lite på bilder och han visade saker han hade köpt
Och sen så såg jag även lite på Sonic Syndicate skivan som jag lånat av Samuel, som han fick i födelsedagpresent
Och fick även pengarna från Kikael då han ska vara med på nyår oxå :D

Sen så åt jag lite och mamma och jag beställde lokalen
Mamma till de 30:e Januari och jag till den 13:e Februari då den 6:e Februari fredan var bokad tyvärr :(
Men jaja, fest ska det bli iaf :D Det bästa är att alla har fått lön och studiebidrag lagom till min fest hehe :P
Sen så gick vi tillbaka och jag tog en dusch, och såg lite på Andra Avenyn

Fick ett ryck och rensa och städa min garderob men orkade inte
Men jag fick den idén att om jag lägger allt på sägen så MÅSTE jag ta in det sen snyggt och prydligt :P
Men det tog lite längre tid än vad jag tänkt mig men iaf, det skulle göras :P
Sen blev det med chattande och Andra Avenyn :D

Under kvällen tog jag en dusch
Jag fixade klart kläderna och tog lite i kylen som belöning då jag var skit hungrig
Dock släckte det inte min törst men ändå :P Iaf något :P

Sen snackade jag lite med Samuel och Kristina
Hade lyssnat på ca 5 kapitel av Ljudet av ditt hjärta
Satte i gång det och det bara flöt på :D

Sen blev det lite musik och sen lite Anna Ankas Jul, är tvungen att kolla in det :P
Alexander Nilsson är med i ett avsnitt, en kock som är med i Kniven Mot Strupen och Kvällsmat på TV 3 :D

Sen blev det sova

Ha det så bra <3
Emmica


Alla kläder innan jag tog tag i det och vek och sorterade det :P
Och jag som klagar över för lite kläder >.<
Men mycket har jag inte andvänt så mycket på senaste tiden
Får väl slänga ut mer och mer efter hand och byta ut garderoben :D


Här har vi, tjocktröjor, klänningar & skjortor <3


Och till slut, alla linnen, tjöjor, byxor, kjolar och tränings/sov kläder m.m <3

Vad tycker ni? :D
Har jag varit duktig? ^__^

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback