Tisdag - Toppen Dag! <3

2009-12-09 @ 02:06:03

Hejsan!

Denna dagen har faktiskt varit en av många bra
Länge jag hade en sådan här bra dag sedan alla skolor började igen för alla andra
Dagen började lite halvdant men det var för att jag var trött

Men jag sminkade mig, gick ner och köpte frukost
Sen var det att ta bussen till St Lars och i stan mötte man Emma
Sen så gjorde man testet och fick resultatet från den förra delen man gjorde i november

Efter det så åkte jag ner till stan och handlade lite julklappar
Ringde Farfar för att få hjälp till en present till Jörgen, och det visade sig att dom var i Lund
Dom firade 53 år sedan dom träffades
Skulle träffat dom när jag var klar men det blev inte så, för då var dom klara och skulle hem igen
Jag har iaf köpt till Samuel (både present och julklapp), Morfar & Jörgen
Sen blev det en cheeseburgare på jobbet mitt :P Trevliga kollegor man har asså :P
Fixade även lite dubbelhäftandetejp, lim och AA batterier till Samuels kamera i helgen <3
Vi ska ju på fest för tusan :D Hell Yeah! Ellen Here We Come! ;) SE UPP DÄR NERE!
Okej, jag ska lugna mig, var tvungen att få mitt lilla dagliga ”utbrott” XD

Sen åkte jag hem, satt lite vid datorn och sen tog jag mig ett varmt och svalkande bad
Jag låg och lyssnade på ljudbok undertiden och tog mig en liten avkopplingsstund där ja ^^
Sen så blev det mat, Riverside och Andra Avenyn
Jag snackade med Ellen lite på Skype och packade in presenten och mina julklappar ^^

Snackade lite med Samuel med och lite mer Erik
Fick en del ont i ryggen efter all julklappsinpackning XD
Men det var det värt för mina nära & kära
Då har man bara Emma och Adam kvar, har dock ingen aning om vad jag ska ge Adam :O
Men det får jag se i mon, när jag ska handla Emmas :)
Sen blev det fixa en ask till Samuel som han ska ha Adams present i
Sen blev det mer dator och jag såg klart på filmen You’ve Got Mail
Länge sedan man såg den, Tom Hanks är en av mina favorit skådespelare så ^^

Nej, nu blir det sova för mig

Ha det så bra <3
Emmica


Jag i dag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback