Tisdag - Samuel & Stan

2009-12-29 @ 20:46:22
Hejsan!

I dag vaknade jag och Samuel vid nio då våra klockor ringde
Sen vilade vi till ca halv tolv, och då gjorde vi oss i ordning och begav oss till bussen
Vi åkte ner och han åkte hem, jag tog bussen till ungdomsmottagningen

När jag var klar på ungdomsmottagningen så åkte jag ut till Nova Lund
Skulle se om dom hade en klänning, men ingen som passade min börs XD
Men det blev ett vitt pärlhalsband
På väg hem mötte jag Kristina, Linda och hennes kille :D

Vi snackade lite på bussen och sen så var jag lite med Emma & Elias
Innan jag åkte hem så gick vi in till ICA Kvantum och Ellen ringde

När jag kom hem så åt jag och såg på HSM 2 på Kanal 5
Sen slappade jag en hel del och slog en pling till Samuel

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback