Söndag - Warhammer & Mys

2009-12-14 @ 01:15:22

Hejsan!

Skulle vaknat elva, men vi var så trötta att vi sov till halv ett istället
Sen blev det upp och duscha, först Samuel och sedan jag
Efter det blev det dags och äta frukost och sedan blev det lite dator
Vi målade och limmade lite Warhammer och lite mer dator

Samuel fixade mat och innan maten målade jag min Carnifex
Innan vi åt och jag målade så pratade vi lite, vilket vi verkligen behövde
Anledningen till det tänker jag inte skriva här, den är privat och det delar jag bara med de jag vill

Sen såg vi klart på Sliding Doors och den var bra
Lite annorlunda än vad jag trodde men det var ett bra upplägg och handling i filmen
Får se den med text nästa gång, för denna hängde efter som Samuel hittade
Bättre utan text än slö text så man inte hänger med hehe :P

Sen så åkte jag hem
Fick gå själv då jag tog ett så sent tåg som möjligt
Sen så kom jag hem och sa hej till mamma och Pernilla och sen satte jag mig vid datorn

Nä nu blir det slappa lite och sen sova

Ha det så bra <3
Emmica


Samuels lilla Warhammer verkstad för dagen ^__^


Min lilla Warhammer verkstad för dagen ^__^

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback