Samuel 18 år! <3

2009-12-18 @ 00:12:19
Hejsan!

Först och främst så vill jag bara säga ...

Samuel fyller 18 år i dag!
Grattis till honom, älskar dig <3


Samuel Nilsson 18 år <3
17/12-09

© Jessica Berggren

I dag vaknade jag vid bio och det började med att jag gick upp satte på datorn och klädde på mig
Jag såg på Riverside och sen sminkade jag mig och fixade julklapps etiketter snabbt,
då jag fick ett samtal av Samuel innan han skulle till skolan om att jag skulle ta med julklapparna
Jag sa jag tar med dom i helgen, men tänkte det var lika bra då jag hade tid över och det tog inte så läng tid
Skulle ändå få mina så <3 :D

Sen så gick jag mot bussen och den som jag skulle ta 10:12 kom aldrig och det kom en 10:25 istället
Jag sprang till tåget men det visade sig att det var försent lite som jag ville så jag hann med det
Men det var först försenat från 10:42 till ca 10:52, men sen blev det till 11:00 och gud vad lack jag var
Samuel var hungrig och jag stressad :O

Väl i Eslöv gick jag som en jävla galning så Samuel inte hann gå och äta, då vi hade bestämt att vi skulle äta tillsammans
Men jag hann och vi gick och åt med några andra
Sen så gick han på lektion och jag pratade med Rose lite
Anne och Kristina var med en liten stund med oxå ^__^
Mycket mycket trevligt

Sen när han hade slutat (han hade bara en lektion så öppnade han presenten från Emma och Elias
och gud vad han skrattade, jag med för den delen
Sen öppnade han min :D
Han gillade min present och tyckte Emmas och Elias var rolig XD

Sen gå gick vi med några tjejer jag inte kände, men som jag ändå pratade med, ner mot stationen
Vi fikade med vars en bulle och vars en kopp varm choklad
Perfa på vintern, varm choklad :D
Sen delade vi på en Päron MER
Mums Mums <3

Sen så åkte vi hem och mös lite innan Ankie och Adam kom hem
Och när dom kom hem så pratade vi lite, städade och sånt
Vid sex åkte Ankie och tränade och vi fixade resten och beställde pizza
När Ankie kom hem så åt vi och gud var gott det var
Jag åt en laxpizza, mumms mumms mumms :D<3

Efter pizzan så satt jag och Samuel och satte nejlikor i apelsiner och dom blev jätte fina :D
Jag hade även innan på dagen satt små rosetter i deras en, som jag även gjorde förra året till Samuels kalas :P
Sen så mös vi ännu mer och låg och pratade
Samuel låg i mitt knä och jag pillade honom i håret, helt jävla underbart
Ville aldrig det skulle ta slut, det var extra mysigt med dämpad belysning i form av hans julstjärna

Sen så var det dags för mig och åka hem :(
Jag lyckades gå på en kvart till stationen, men det var nog för jag gick lite snabbare då det var halt,
för att inte gå för sakta och missa tåget
Det var lite sent men jag frös inte då jag hade ett par av Samuels strumpor på mig
Blev bara lite kall när jag väl kom till Lund och väntade på bussen som var sen, och som jag trodde jag hade missat :P

Sen när jag kom hem så blev det datorn, slappa och TV 3 Play "Kniven Mot Strupen" från i dag :D

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback