Onsdag - handla inför festen <3

2009-12-31 @ 12:15:17

Hejsan!

I dag vaknade jag vi ett för jag var så himla trött
Vid fyra kom Samuel och vi mös lite
Vid fem så åkte vi ner till stan för att sedan åka till Willys och handla inför nyårs festen i mon
När vi var klara där så åkte vi till City Gross och handlade det sista
Sen gick vi hem, gick ner och handlade den sista saken till nyårs festen och handlade mat
Det blev makaroner med korv och vitlöks crème fraiche ^__^ Mycket gott faktiskt :)
Efter det såg vi på Titanic och jag började gråta i slutet :( Men jaja, det är en gråtfilm tycker jag iaf i slutet när alla dör
Hemskt och se, och att tänka dig in i situationen gör det inte bättre direkt
Sen så mös vi ännu mer och sen så sov vi

Ha det så bra <3
Emmica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback