Onsdag

2009-12-16 @ 22:23:27

Hejsan!

I dag mådde jag skit när jag vaknade, psykiskt inte fysiskt
Men när jag rullade upp och såg att det var snö ute och att det snöade så blev jag lite gladare
Vilade i en timme för jag pallade verkligen inte gå upp elva som jag skulle
Fixade mig och blev lite sen till att träffa Emma
Jag fick stressa med julkorten och det jag skulle skicka i väg, rev mig på läppen när jag slickade i hop ett kuvert >.<

Sen missade jag 14:00 bussen, och när den andra väl kom så blev allt fel >.<
Jag trodde att han hade tryckt klart så jag satte den mot apparaten, men då betalade jag för en vuxen
han fattade inte hur jag skulle få tillbaka pengarna och få betala för ett barn
Och sen klyddade pappret med så det tog fem min ca XD Eller tre min isf XD
Sen fick jag en tia kontakt och räknade ut att jag vann på det
För en vuxen på jojo kort blir 13,60 kr, och hade jag betalt två barn hade det blivigt 16 kr
Asså vann jag 3,40 kr på att göra så, eftersom jag fick tio kronor kontant som verken påverkade min ekonomi och kort :D

Men jag kom i väg iaf och messade med Emma och vi kom fram till att detta inte var våran dag haha XD
Väl där så stod Emma och frös utanför Espresso House och sen gick vi in
Emma tog en Chailatte och en pepparkaksmuffins, jag ville egentligen inte ha något
Men mådde dåligt och ville inte sitta och glo på när Emma drack och åt
Så det blev en Chailatte för mig med där, mumms, ångrar mig inte
Kanske lite ångest över ekonomin, men fika med Emma är underbart <3
Chailatte med Emma the shit :D Chailatte överhuvudtaget är the shit :D

Sen gick vi tog fem minuter till spel för jag skulle hämta min mössa som jag sen glömde och fråga om haha
Sen tog Emma bussen hem och jag tog Kävlingebussen som stannar 200 meter från där jag bor
Jag skulle hoppa av på en station, men trodde den innan var närmare, men jobbigare
Men hoppade av då jag hade tryckt, för ingen annan hoppade av och jag ville inte ha stoppat bussen i onödan haha XD

Sen blev det hem, titta på tv, bl a Jamie Oliver och äta nudlar
Innan tv och mat blev det ett bad, mamma skulle bada men jag frågade om jag kunde duscha först
Så sa hon töm ut vattnet, men jag tyckte det var onödigt så jag tog hennes badvatten hahahahahaha XD
Men jaja, vi slösade iaf inte på vattnet XD

Sen blev det en massa dator, puss på er <3

Ha det så bra <3
Emmica


Fick mitt lönebesked i dag :D
Wiie! Är glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback