Måndag

2009-12-15 @ 01:53:52

Hejsan!

I dag vaknade jag sent, jag pallade verkligen inte gå upp
Somnade vid lite i fem då jag inte kunde sova för att det bland annat var kallt

När jag väl vaknade var det bara sega som en idiot och se på Riverside, sen vid tre så gick jag och bytte Pernillas julklapp
för den blev lite fel när jag köpte den, men nu är det rätt
Sen när jag kom hem fixade jag mina nudlar som jag köpte på vägen hem

Sen så såg jag på "Du Är Vad Du Äter" och åt
Sen så satt jag lite vid datorn, hittade min Ipod som varit borta i ca 2-3 månader på syrrans rum :O
JAG VISSTE ATT HON HADE TAGIT DEN :@:@:@:@:@ Graaaaa, blir tokig på den människan asså :O

Sen pratade jag lite med Samuel och sen ringde jag upp igen då han skulle äta och jag skulle ladda hemtelefonen
Sen fixade jag med min Ipod och pratade med Samuel i nästan två timmar <3
Från att prata lite, till inte ha något och prata om till att prata i två timmar, hehe <3
Älskar verkligen honom <3<3<3<3<3

Sen blev det lite tittande på TV3 Play och sedan sova

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback