Måndag - vilken SKITDAG!

2009-12-07 @ 19:30:25

Hejsan!

I dag vaknade man till lite då och då och det slutade med att man gick upp vid halv tre
då jag somnat om för sista gången, somnade fan vid fem :O
JÄVLA SÖMNPROBLEM! :@
Har bara suttit hemma och degat och mått allmänt skit!
Gillar inte mitt läge nu, men måste fan göra något åt det ju!
Fixade en till tid på jobbet men den försvann sen :O Va fan >.<
Orkar inte med mer motgångar nu! >.<

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas Joel är på spel på onsdag och jag får mina saker, hade varit avslappnande och sitta och hålla på med det ett tag

Skisser på färgschema, help me! (a)
Kommentera vilken som är bäst
Kan även göras på min bdb - Jessyonoff













Ja, det var dom hittills.
Får se om jag skriver mer i kväll
Ska iaf försöka få tag på Samuel <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback