Måndag IGEN!

2009-12-14 @ 14:36:04

Jag orkar verkligen inte med detta mer
Men har blivit helt handlingsförlamad och kan inte göra något känns det som
Vill bo hos Samuel, men det tär inte bara på deras och min ekonomi utan kan även tära på vårat förhållande
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, när jag ser mamma nu för tiden så blir jag bara "jag vill verkligen inte"
Kylen är lika tom som ett tomt glas, det ser inte vackert ut
Måste stå ut tills fredag, då får jag iaf mat, men ingen Samuel
Jag vill jobba men önskar att jobbet inte gjorde så att jag inte kan vara med Samuel
Men det är just för att jag behöver honom så mycket just nu, mår så mycket bättre tillsammans med honom
Mycket mycket bättre, problemen försvinner inte men det lindrar iaf smärtan lite
Sen börjar den igen när jag är på väg hem och sen är den tillbaka när jag väl är hemma innanför dörren
Men på torsdag får jag träffa honom lite iaf och då blir han 18 år <3
Jag hoppas verkligen allt löser sig snart, för snart orkar jag verkligen verkligen inte detta mer

Nu ska jag klä på mig, sätta i linser och gå till Nova Lund

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback