Lördag - kalas & jobb!

2009-12-20 @ 14:23:10

Hejsan!

Jobba i natt var ganska lugnt men det blev en del bråk men det lugnade ner sig ganska bra senare
Jobbade två timmar extra då David, skiftledaren, frågade om jag ville stanna lite till och det blev 30 min till då

I dag vaknade jag vid tolv för att min "kära lilla" väckarklocka ringde då
En timme senare var hag utanför dörren och på väg mot stationen
Fick vänta en kvart på tåget mer än vad som var väntat, pga snöovädret
Kul med snö men det kan lugna sig lite nu tycker jag :P
Inte försvinna utan bara lugna sig och bli mer och mer och mer och mer OCH MER!

Sen så blev jag hämtad i Eslöv av Rickard och Samuel för dom skulle handla godis
Sen så åkte vi hem till dom och jag sminkade mig och jag skrev på en av Samuels tårtor :D
Den blev finast så klart :P Alltid ^__^

Samuel visade även Rickard sin 1 års present, och han tyckte den var fin
Och Rickard lagade min klocka, tack Richard :D

Sen så kom gästerna och jag satt med lilla Johanna i min famn ett tag
Hon är jätte gullig :D Hon fick en lite försenad födelsedagspresent
Hon trodde jag var Åsa så när hon skulle tacka Jan & Åsa så tackade hon mig hehe XD

Det blev god mat och jag satt bredvid Lovis
Jag, Lovis och Ben snackade en del och jag kom lite närmare dom
Gjorde inte det sist, hoppas jag får se dom lite mer trotts att dom inte bor i Sverige

Ben skulle "testa" Left 4 Dead 2 men det blev en del spelande, han var bra han :D
Jag, Samuel, Oliver, Lovis & Ben höll på att fåna oss inne på Samuel rum, hehe XD
MISSUPPFATTA INTE INTE INTE INTE INTE XD

Födelsedags sången blev nice
När alla hade sjungit klart och vi skulle hurra så höll alla andan och bara ööö? XD
Sen började alla skratta och Örjan fick styra upp och säga ett fyrfalligt leve ... hipp hipp hurra hurra hurra hurra

Sen var det dags och åka hem
Vet inte vad jag mer kan säga om denna dag

Den var bra och trevlig, tack för ett fin fint kalas <3
Blev körd av Örjan ner till stationen ^^
Tack Örjan ^__^

På jobbet var det drygt lite och när jag väl tagit två till tre beställningar så fick jag en specialare >_<
TOALETTERNA där uppe >_<

Men men det gick nog på en 30-45 minuter
FAN VAD JOBBIGT, hatar och städa och hatar framför allt att städa toaletter :P

Men iaf fick beröm av en full människa att jag var den bästa servitris han hade haft, två ggr XD
För han kom in två gånger :P

Sen så sa David, skiftledaren, att det såg ljus ut att jag kunde hinna med sista bussen hem
Sen vid halv tre då det blev en del människor så var det inte lika ljust, men jobbade jag bara bort kön så :P
Och det gjorde jag och fick sluta tidigare

Hell Yeah! XD

Sen så var det bussen hem och sen sova :D<3

Ha det så bra <3
Emmica


Kalas för Samuel 18 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback