Lördag - Eslöv & Malmö <3

2009-12-27 @ 15:06:55

Hejsan!

I dag vaknade jag vid tio och tog en dusch
Sen packade jag klart och stack till Eslöv

Väl framme och hemma hos Samuel så blev jag insläppt av Adam
Samuel låg och sov och jag lade mig hos honom och vi mös lite innan han klädde på sig

Sen mös vi ännu mer och vi åt frukost och efter mer nys så åt vi mat
Vi åkte till Malmö och träffade Ellen, Bayer, Kikael och en som heter Hampus
Vi gick och letade en pub med 18 årsgräns och det tog ett tag
Vi gick in på en men fick gå ut igen då vi hörde att det var, som på alla andra ställen, 23 års gräns
En snäll vakt pratade med oss och gav oss tips om vart vi kunde gå
Sen gick vi till Centralen och där var det 18
Jag drack en cider och Samuel en öl
Han drack en Samuel Adams XD hehe :P

Sen så köpte Samuel tre cheeseburgare till sig själv och en hamburgare till Ellen
Och jag köpte två cheeseburgare till mig :D
Anna som är kompis med Kami stod och jobbade där :D

Sen så åkte jag och Samuel hem och det blev en hel del mys till :D

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback