Fredag, nya skor & strumpbyxor och mer jobb :D

2009-12-18 @ 21:31:31

Hejsan!

I dag vaknade jag vid tolv, såg på Riverside och klädde på mig
Sen åkte jag ner till Botulfsplatsen och mötte mamma
Vi åkte ut till Nova, där fick jag nya skor (vilket jag verkligen verkligen behövde) och ett par svarta strumpbyxor ^^
Jag fick också en gardinstång, får se hur den sitter sen, kanske på söndag innan jag ska träffa Samuel i stan :)

Sen så åt vi på McDonalds, jag fick en Lilla Meny och mamma tog en kaffe
Efter det gick vi till Netto och handlade lite
Nu har vi iaf något hemma

Sen så tog vi taxi hem och det var lite kö, men på andra sidan i motsatt färdriktning,
så var det minst 200 bilar i kö med 50 cm mellanrum :O OMFG säger jag bara OMFG! :O
När vi kom hem så beställde vi pizza, familjpizza och jag strök min jobb skjorta och jobb byxor
Sen provade jag mina strumpbyxor och dom var lite jobbiga och ta på, men dom är ju nya
Hade dom på ett tag för att töja ut dom

Sen åt vi pizzan och efter det spelade jag, Jennifer och Pernilla Olivias pingvinspel
Olivia kunde inte vara med då hon hade slarvat bort den gubben hon alltid brukade vara enligt Linda :P
Sen duschade jag och gick in och kollade på Olivias kök som hon fick i födelsedagspresent,
eftersom hon fyllde år i onsdags :)
Sen klädde jag på mig och gick ner och fixade cykeln :P

Dom ringde mig från jobbet och frågade om jag ville komma lite tidigare och jag frågade när
Då sa dom halv elva, jag börjar tolv så, varför inte?
Jag ska egentligen jobba 00:00-03:30 men nu blir det 22:30-03:00
Vilket innebär 5 timmar istället för 3 ½ eller det blir ju en timme mer betalt eftersom jag nog får en rast
på ca 30 minuter, men pallar nog inte äta på mig denna gången (kanske en sallad eller något)
Vill inte se ut som en gris när jag kmr hem haha XD

Efter det blev det lite dator, ta en macka och dricka ett glas Coca Cola och vila
Och sen i väg till jobbet, fick ta på mig varmt varmt varmt :O

Ha det så bra <3
Emmica


Mina nya vinterstövlar ^__^ <3


Mina tjocka svarta strumpbyxor ^__^ <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback