24:e December - Julafton, julklappar & Kalle Anka <3

2009-12-24 @ 23:56:32

Hejsan!

Tänkte sammanfatta min julafton lite snabbt

Jag vaknade vid tio, åt frukost och duschade
Sen blev det fixa sig och fixa väskan
Tåget till Kävlinge, hämtad av Christoffer och till pappa en sväng <3

Det blev lite väntan på resten av folket och jag och Coffe körde till ICA och handlade lite
Sen åkte vi hem och tillbaka till ICA igen XD
När vi väl var hemma igen så minglade vi lite, såg på kalle Anka
och sen blev det dags för julmaten :D Jag fick ont i magen haha XD
Och ålen ville inte som jag ville i år haha XD

Sen blev det vila lite och sen julklapparna :D
Pernilla var tomte i år och det tog säkert tio minuter om inte mer innan jag fick min första julklapp
Och det var en lott från Eva & Bertils hund Mulle :P Ingen vinst på den hehe :P
Men jag fick iaf 11 julklappar där, mer blir det sen thihi ^^

Efter det blev det ringa Samuel och tacka för julklapparna och sen äta lite gröt och annat
Sen blev det se på filmen som Farfar hade gjort som alla fick ett ex av :D

Vid halv tio åkte vi hem och på vägen hem pratade jag med Oliver & Samuel i telefon :D<3

När vi kom hem så testade syrran sin plattång och även på mig
Hennes hår plattade hon och mitt lockade hon :D
Blev halvdant men ändå :P Hon orkade inte anstränga sig :P
Jag fotograferade även mina julklappar :D

När mamma kom hem så fick jag min julklapp från Richard & Anette och Familjen Olsson
Mer får jag i mon :D <3

Sen tog jag mest det lugnt

Ha det så bra <3
Emmica


Pappa <3


Dags för mat ^__^


Julklappar <3


Mina julklappar <3


Mina julklappar öppnade <3
Dom finns på min bdb med ^__^*

GOD JUL
ÖNSKAR EMMICA <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback