23:e December - Uppesittarkväll & God Mat <3

2009-12-24 @ 00:39:45
Hejsan!

Nu har jag kommit hem från Kävlinge där jag har spenderat lite tid med familjen <3
Vi har ätit ugnsstekt falukorv med potatismos och ärtor
Vi har lagt alla julklapparna under granen och vi har spelat Bingo på uppesittarkvällen

Jag blev hämtad på stationen av Christoffer som körde Farfars bil med både Farmor & Farfar i
Sen körde han även mig hem och Pernilla hängde med och lämnade av mig
Tack Coffe för att du hämtade och lämnade mig <3

När jag kom hem var Pia kvar och satt och kollade klart på Bingo Lotto med mamma
Medans dom gjorde det så satt jag packade in de sista julklapparna
De som var från oss alla i familjen som mamma hade köpt och Samuels födelsedagspresent

Sen så blev det ta det lugnt och sova sött ^__^

Ha det så bra <3
Emmica


Bingo Lotto i all ära, men vinster? Nej, det finns det inte >.<


Julgranen och alla julklappar <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback