1, 5 år med Samuel <3

2009-12-22 @ 14:02:58
Hejsan!

Först av allt! ... Jag och Samuel firar 1,5 år i dag <3

I dag vaknade jag ca tolv efter att ha jobbat och tagit sista bussen hem
Jag snackade lite med Samuel och han skulle komma till mig vid tre för att tåg och bussar var cp

Men när han väl kom så mös vi en del då det var ganska kallt ute
Och sen vid fem så tog jag en dusch och sen gjorde jag mig i ordning

Vid halv sju tog vi bussen ner till stan och åt på Romana
Tredje gången pizza för mig denna veckan, för det fanns inte många pasta rätter, så vi fick ta pizza istället :P
Sen så gick vi och handlade lite på ICA innan vi åkte hem

Sen så satt vi och pratade en del och började och se på "The Holiday"
Sen så mös vi lite mer och sen så sov vi <3

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback